12 lat temu, po wypadku sportowym, ubezpieczalnia Daniela wypłaciła mu tylko połowę tego, co mu się należało. Ale nie poddał się i w końcu otrzymał drugą połowę. Kiedy opowiedział o tym swoim kolegom i przyjaciołom, ze zdziwieniem odkrył, że prawie każdy z nich był w podobnej sytuacji, w której potrzebował porady i pomocy. Zrozumiał, że jest to doskonała okazja do założenia własnej działalności.
Wkrótce potem odniósł sukces. Zadowoleni klienci Daniela przyprowadzali coraz więcej nowych klientów. Wraz z rosnącą liczbą zamówień, rosły również wymagania dotyczące organizacji pracy i materiałów. Papierowe notatki okazały się nieefektywnym rozwiązaniem.
Cyfryzacja była nieuniknionym krokiem. Wdrożenie systemu APUtime wraz z narzędziem Raynet CRM okazało się idealnym rozwiązaniem dla tego typu działalności. Ewidencja przypadków biznesowych, szczegółowe planowanie, wygodny monitoring wszystkich działań oraz dostępność online wszystkich materiałów, w tym telefonu komórkowego - to wszystko zrewolucjonizowało firmę.
Efektem jest wyraźny wzrost wydajności pracy, eliminacja błędów i znacznie większe zadowolenie klientów.