Analiza przypadków

Cyfrowi prawnicy: Nie można odnieść sukcesu na dzisiejszym rynku bez sztucznej inteligencji.

Usługi prawnicze
Firma 3Advokáti promuje nie tylko interesy swoich klientów, ale także zrozumiałą i ludzką formę samego prawa. Przy rozwiązywaniu spraw szuka funkcjonalnych i skutecznych scenariuszy.
7
 pracownicy
50
+
projekty
9
Ludzie ze świata biznesu są przyzwyczajeni do komunikacji elektronicznej i korzystania z własnych systemów. Od adwokata oczekuje się więc automatycznie, że będzie dostępny również w formie cyfrowej, zawsze i wszędzie.

Przed wdrożeniem

Przedsiębiorstwo 3Advokáti promuje nie tylko interesy swoich klientów, ale także zrozumiałą i ludzką formę samego prawa. Przy rozwiązywaniu spraw szuka funkcjonalnych i skutecznych scenariuszy. Firma jest prowadzona w tym samym duchu: w sposób prosty i zrozumiały, z maksymalną wydajnością.

Założyciele kancelarii w pełni wykorzystują swoje przewagi konkurencyjne - wiek, elastyczność i znajomość technologii cyfrowych.

Stworzyli stale dostępne, wygodne, ale bezpieczne zaplecze w wirtualnej przestrzeni i umożliwili swoim klientom komunikację elektroniczną wszędzie tam, gdzie było to możliwe. Przyspieszenie i usprawnienie komunikacji wiązało się jednak z większymi wymaganiami w zakresie organizacji procedur. Szczególnie w bardziej skomplikowanych sprawach pojawiały się niepotrzebne problemy, komplikujące ich pracę.

Z APUtime

APUtime oferował dokładnie to, czego szukali - prostą i logiczną optymalizację indywidualnego programu.

APU zarządza i monitoruje postępy wszystkich spraw sądowych. Przydziela pracownikom zadania zgodnie z priorytetami całej firmy, dzięki czemu nikt nie musi się zastanawiać, nad czym zacząć pracować teraz, a nad czym później. Ze wspólnej "listy rzeczy do zrobienia" jasno wynika, co jest w trakcie realizacji, a czym należy się zająć natychmiast, ponieważ postępowanie zostaje wstrzymane.

Wprowadzanie nowych członków zespołu jest znacznie szybsze i wymaga mniejszego wkładu ze strony przełożonych.

Maksymalna wydajność
Inteligentny podział pracy
Znakomita współpraca

Cyfrowi prawnicy: Nie można odnieść sukcesu na dzisiejszym rynku bez sztucznej inteligencji.

Etapy

  • Nowy projekt w APUtime. Aby utworzyć projekt, prawnicy mogą wykorzystać szablony projektów z poprzednich spraw lub skorzystać z narzędzia wizualnego, aby szybko zmienić proces. Wprowadzany jest wymagany termin zakończenia lub opóźnienia rozpoczęcia projektu oraz określany jest zespół, który ma pracować nad projektem. Na wszystkich etapach projektu można wygodnie dodawać notatki i załączać dokumenty, co ogranicza konieczność zapamiętywania wszystkiego.
  • Tworzenie harmonogramu pracy. W ciągu kilku sekund harmonogram pracy jest gotowy, a APU rozdziela zadania zgodnie z ich priorytetami i wolnymi mocami przerobowymi pracowników. Wszelkie konflikty, takie jak przeciążenie pracowników, kolizja priorytetowych działań lub nierealne terminy realizacji, są wysyłane jako powiadomienia do projekt menadżera, umożliwiając tym samym natychmiastową reakcję.
  • Praca nad projektem. Pracownikom przydzielane są zadania, które muszą zostać wykonane w określonym czasie. Po ich wykonaniu natychmiast uruchamiane są następne zadania. Wszelkie komplikacje ujawniają się natychmiast i natychmiast mozna podjąć odpowiednie działania.
  • Administracyjny
  • W tym samym czasie odbywa się rejestracja dokumentów w systemie SingleCase. Integracja umożliwia ciągłą i wygodną pracę z obydwoma narzędziami.

Wnioski

  • Wykorzystanie doskonale zabezpieczonych technologii chmurowych wraz z APUtime i Singlecase nie ogranicza prawników, ani ich klientów. Mogą łączyć się i rozwiązywać niezbędne zadania z dowolnego miejsca i w dowolnym czasie. Wszystkie niezbędne dokumenty są stale dostępne.
  • Administracja (przydzielanie zadań i raportowanie zakończonych prac) zajmuje tylko ułamek czasu i energii.
  • Równomierne rozłożenie pracy zapobiega przeciążeniu pracowników, co z kolei zmniejsza liczbę błędów.
  • Doskonała organizacja zadań (podział, kolejność i ciągłość) eliminuje niepotrzebne przestoje.
  • Zadania są podzielone w sposób przejrzysty i z zachowaniem priorytetów dla całej firmy - nie ma sytuacji, w których paraliż decyzyjny utrudnia wykonywanie większej ilości czynności jednocześnie lub priorytety są niewłaściwie oceniane.
  • Eliminowane są zbędne dyskusje dotyczące stanu realizacji projektów i podziału dalszych prac.
  • Przekazanie niedokończonych projektów współpracownikom przed urlopem lub w przypadku choroby to kwestia kilku minut.

Integracje

  • Pojedynczy przypadek
  • Kalendarz Google / Outlook
  • Dysk Google / Onedrive / Dropbox